wtorek, 21 sierpnia 2012

Wakacyjne wspomnienia urbanistyczne


                            Castellina in Chianti

To będzie krótkie wspomnienie o wakacjach.
Zgroza mnie ogarniała, kiedy po dwóch godzinach męki moje próby napisania notki spełzały na niczym. Towarzystwo siedziało nad basenem a ja ze spoconym obliczem siedziałam nad klawiaturą. Dobre dziecko moje robiło porządki  w tym, co udało mi się wypocić a ja marzyłam, żeby wrócić do mojej limonki.
I teraz wszystko mam jak chciałam. Odzyskałam władzę nad klawiaturą. Mogę spokojnie dopisać i pokazać, to, co sobie zaplanowałam.
Daruję sobie barwne opisy. Dziś tylko fotki.

                            Panzano

                                       San Giminiano

                            Defilada zwycięskiej contrady w Sienie

                                       Campanilla w Sienie

1 komentarz:

  1. Az czuje slonko na buzi od patrzenia na te fotki! Ach, ach! Czekamy na wiecej!

    OdpowiedzUsuń